Sosyal Medya ve Pazarlama

Sosyal Medya ve Pazarlama

Sosyal Medya ve Pazarlama Amaçları İçin “Her Şey” Sekmesini Nasıl Devre Dışı Bırakırsınız?

Perakende pazarlama söz konusu olduğunda malların nasıl sergilendiği ve düzenlendiği önemlidir ve müşterilerimizin ürünlerini istedikleri şekilde organize etme konusundaki görüşlerini destekliyoruz. En son Boutique Window sosyal medya ve pazarlama geliştirmemiz ile Ürün Galerisi artık kullanıcılara "her şey" sekmesini etkinleştirme veya devre dışı bırakma olanağı sağlıyor.

Butik Pencere Ürün Galerisi'nin arkasındaki teori, bir mağaza web sitesine veya ürünleri paylaşmak için gerekli sosyal medya araçlarına sahip olan veya olmayan bağımsız perakendeciler için çevrimiçi bir ürün showroomu sağlamaktı. Bu kullanımı kolay galeri, yalnızca ticari görseller için bir depolama alanı işlevi görmekle kalmaz, aynı zamanda kullanıcılara, e-posta kampanyalarında kullanıma hazır olmalarının yanı sıra, ürünleri bağlı sosyal ağlarında kolayca planlama ve paylaşma olanağı sağlar. En iyi sosyal medya pazarlama paketi hakkında konuşun!

Ürün galerilerini web siteleri olarak kullanan perakendeciler için site, alışveriş yapanlara ürün resimleri ve ayrıntıları sağlayan çevrimiçi bir showroom görevi görür. Sitenin tamamı, alışveriş yapanların Pinterest ve Facebook'ta görmeye alışık olduğu görüntü görünümlerini taklit etmek için geliştirildi. Çünkü bu şirketlerin yapmayı bildiği iki şey varsa o da sosyal medya ve pazarlamadır .

Bir müşteri siteyi ziyaret ettiğinde, en son gelenleri veya ürün eklemelerini hemen görür. Alışveriş yapanların ve geri gelen müşterilerin sitenizi ziyaret ettiklerinde kontrol etmek istedikleri de bu değil mi? Evet, bir nevi. "Koleksiyonlar", perakendecilerin Butik Pencere ürünlerini organize etmelerinin bir yolu olarak oluşturuldu ve alışveriş yapanların istediklerini hızlı bir şekilde bulmaları için kolay erişim sağladı. Ancak, her perakendecinin kendi sosyal medya ve pazarlama yöntemleri vardır . Bazı perakendeciler, ürün galerilerine son zamanlarda yükledikleri şeyler yerine "ana sayfalarında" belirli öğeleri vurgulamayı tercih eder.

Tüm bunları göz önünde bulundurarak, en son Butik Pencere geliştirmemizi duyurmaktan mutluluk duyuyoruz: “Her Şey” sekmesini etkinleştirme veya devre dışı bırakma yeteneği! Gelecekte bunun için bazı büyük planlarımız var, ancak şimdilik halka açık bir Ürün Galerisi nasıl çalışacak:

  1. Ürün galerinizin "genel" olarak ayarlanması gerekir. Bu, Boutique Window'u web siteniz olarak veya mevcut sitenizdeki widget ile birlikte kullanacağınız anlamına gelir.
  2. “Her Şey” seçeneğini devre dışı bırakmadan önce en az bir ek koleksiyon oluşturmanız gerekir.
  3. Hesabınıza giriş yaptığınızda, her zaman “Her şey” seçeneğini göreceksiniz (devre dışı veya etkin). Devre dışı bırakıldığında, alışveriş yapan kişi artık "Her şey" seçeneğini görmeyecek, oluşturduğunuz ilk koleksiyonu görecek.

Koleksiyon oluşturma hakkında bilgi için lütfen video eğitimlerimize bakın. Sosyal medya yönetimi hakkında sorularınız mı var? Perakende pazarlama uzmanlarımızdan biriyle iletişime geçin!