Pinterest Pazarlaması

Pinterest Pazarlaması

Yapamayacağınız Ama Yapmanız Gereken 5 Pinterest Pazarlama Taktiği

Ekim 2021 itibariyle, Pinterest 150 milyon aylık aktif kullanıcıyı aştı. Bu, 100 milyon aylık kullanıcıyı aştığı 2020 yılına göre yüzde 50'lik bir artışa işaret ediyor (kaynak: Small Business Trends).

Pinterest, işletmelerin bir markanın hikayesini anlatmak, erişimi artırmak ve ürünleri sergilemek için kullanabileceği birçok ağdan biridir. Dijital bülten panosuna benzer şekilde ağ, marka ve ürün fotoğrafları, sosyal medya grafikleri, makaleler, tarifler veya çok sayıda başka öğe olsun, ilgi çekici görsel içeriği kaydetme ve paylaşmaya odaklanır.

Sosyal medya yönetimindeki ortağınız Boutique Window'dan bu beş ipucuna göz atın. Bunlar, Pinterest pazarlamanıza ihtiyaç duyduğu artışı sağlayabilir .

1. Bir Pinterest İşletme Hesabı oluşturun

Bir işletme hesabı, Pinterest pazarlamasıyla başarılı bir şekilde büyümenin ilk adımıdır . Kişisel hesap ile ticari hesap arasında pek bir fark olmasa da, çalışma şekillerinde bir fark vardır. Sosyal medya pazarlaması söz konusu olduğunda her zaman “iş” yaklaşımını kullanmanızı öneririz; Facebook, Instagram, LinkedIn ve Pinterest, kullanıcılara bir işletme hesabı oluşturma seçeneği sunar. Bu profil türleri, sosyal medya stratejinizde neyin işe yarayıp neyin yaramadığını bilmeniz için faydalı veriler sağlar. Bir Pinterest Business hesabını kullanmaya nasıl başlayacağınızı veya kişisel bir Pinterest hesabını nasıl dönüştüreceğinizi öğrenmek için (böylece takipçilerinizi, pinlerinizi ve panolarınızı tutabilirsiniz), Pinterest'teki bu faydalı makaleye göz atın.

2. Pinterest Analizi

Yukarıda bahsettiğimiz gibi işletme hesapları işletme sahipleri için faydalı veriler sağlayabilir. Pinterest'teki sosyal medya araçları, Pinterest'te pazarlamanızın olup olmadığına dair içgörü sağlayan analizler de dahil olmak üzere güçlüdür.taktikler yapılıyor. Şimdi, “yapmam gereken bir şey daha var” diye düşünüyor olabilirsiniz. Ve evet olsa da, analizlerinizi kontrol etmek bir görevdir; günlük hatta haftalık olarak kontrol etmeniz gereken bir şey değil. Pinterest analitik panosuna gitmek için ekranın sol üst köşesindeki Pinterest simgesinin yanında bulunan "Analytics"e tıklayın. Kendinizi agresif hissediyorsanız, bu rakamları ayda bir, hatta ayda iki kez kontrol etmenizi öneririz. Analitik sayesinde, hangi pinlerin en fazla gösterim, tekrar ve tıklama aldığını görebileceksiniz. Analitiğin ne anlama geldiğinden emin değilsiniz - Pinterest'ten analitikle ilgili bu kılavuza göz atın.

3. Etkileşime Geçin ve Takip Edin

Takipçilerinizle olan etkileşiminizin artmasını istiyorsanız, o iyi ilaçtan da biraz vermelisiniz. Bu, tüm sosyal ağlar için geçerlidir, her ağda ne kadar aktif olursanız, diğer kullanıcılar için o kadar görünür olursunuz. Bu yüzden yeniden yazın, kişileri ve panolarını takip edin, Pinterest Gruplarına katılın ve katkıda bulunmayı isteyin ve mesaj bildirimleriniz olup olmadığına her zaman dikkat edin!

4. Panolarınızla Yaratıcı Olun

Pinterest'te ne yayınlanacağını bilmek, küçük işletme sahiplerinden duyduğumuz yaygın bir mücadeledir. Perakende pazarlama, ancak sizin yaptığınız kadar zordur. Pinterest panolarınızla biraz eğlenin! Happy Hour, #OOTD, Hot Gift List 2016, Work Wear, Everyday Style vb. gibi panolar oluşturmayı deneyin.

5. Ürün Pinlerinizi Detaylandırın

Son olarak, ancak kesinlikle en az değil - ürünlerinizi sabitliyorsanız, daha fazla bilgi edinebilecekleri veya çevrimiçi satın alabilecekleri web sitenize bir bağlantı da dahil olmak üzere açıklamada mümkün olduğunca fazla ayrıntı sağladığınızdan her zaman emin olun. Galerinizin herkese açık veya özel olması fark etmeksizin, insanların ürünleriniz hakkında ellerinden gelen her şeyi bilmelerini istersiniz. Hatta resimlerinize filigran eklemek için bir fotoğraf düzenleyici kullanmayı düşünebilirsiniz, böylece kaç kez tekrarlanırlarsa basılsınlar insanlar her zaman öğenin nereden geldiğini bilecekler!

Boutique Window, yoğun perakendeciler için Pinterest zamanlama aracı, yerleşik fotoğraf düzenleyici ve kullanıcılara ürünleri ve gönderileri ne zaman Pinleyeceklerini hatırlatan sosyal medya grafikleriyle dolu kitaplık gibi harika sosyal medya araçları sunar. Bugün ücretsiz 15 günlük denememize göz atın !